Agent imobiliar sau pe cont propriu in inchiriere unui spatiu comercial
14.08.2024Doresti sa iti extinzi afacerea sau sa descoperi noi oportunitati? Nu stii ce spatiu este potrivit pentru tine? Nu crezi ca o sa reusesti singur sa iti inchiriezi spatiul comercial pretabil activitatii tale? În acest articol, vom explora argumentele pro pentru colaborarea cu un agent imobiliar atunci când vine vorba de închirierea unui spațiu comercial.
În căutarea unui spațiu comercial potrivit pentru afacerea ta, ai de ales dintre doua variante: să te ocupi singur de închiriere sau sa lasi acest task unui agent imobiliar. Alegerea corectă poate face diferența între o tranzacție de succes și potențialele dificultăți.
Iata ce trebuie sa ai in Vedere:
- Cercetarea pietei:
Un agent imobiliar cunoaste piata de retail, spatiile disponibile, tendintele actuale si evaluarea corecta a imobilului. Astfel, iti vei economisi timpul si efortul si te poti focusa pe alte etape ale business-ului tau: plan, procese, strategii, echipa etc.
- Negociere profesională:
Cel mai bun “jucator” in negociere este agentul imobiliar. De ce? Experienta este abilitatea principala in procesul de negociere. Agentii au abilitățile necesare pentru a obține cele mai bune condiții de închiriere în numele clienților lor. Negocierea prețului, a clauzelor contractuale și a altor detalii poate necesita abilități specifice pe care un agent imobiliar le are deja dezvoltate.
Un proces de negociere derulat cu succes îi lasă pe cei doi cu sentimentul de “ Win-Win” (clientul este multumim prin prisma faptului ca si-a gasit spatiul perfect pentur business-ul lui iar agentul ca si-a putut indeplini obiectivul de a ajuta in acerst demers) și motivați să implementeze acordul pe care au bătut palma.
- Acces la oferte exclusive:
Un agent imobiliar are in portofoliu zeci, poate si sute de oferte listate sau nu. Ceea ce face el este sa apeleze la retelele extinse de contacte din industria retail pentru a obtine cel mai bun spatiu comercial Acest avantaj poate fi esențial în obținerea unui spațiu care să se potrivească perfect nevoilor și bugetului tău.
- Gestionarea documentației si a formalitatilor:
Ai gasit spatiul comercial conform cerintelor tale dar acum treci la alt pas. Documentele si toate formalitatile necesare in urma inchirierii. Vrei sa iti fie mult mai usor? Un agent imobiliar competent te poate ghida prin întregul proces, asigurându-se că documentația este completă și corectă. Acest aspect poate preveni probleme juridice și poate face întregul proces mult mai sigur.
- Economisirea Timpului și a Eforturilor:
Timpul a devenit o problema in ziua de astazi. Majoritatea oamenilor cauta, in orice fac, sa isi gestioneze cat mai bine timpul astfel incat sa poata duce la finalizare toate taskurile pe care si le-au propus. În calitate de antreprenor, timpul tău este prețios. Angajarea unui agent imobiliar iti ofera timp sa te axezi pe dezvoltarea afacerii tale.
O zi de lucru pentru un agent imobiliar
Fiecare zi de lucru a unui agent imobiliar aduce atat provocari, cat si oportunitati. Ceea ce are de facut un agent in fiecare zi este de a-si planifica intregul timp pentru un bun demers al lucrurilor. Inceperea zilei are la baza si alocarea de timp pentru raspunsuri la solicitarile clientilor. Baza de date cu proprietățile disponibile și prețurile acestora este aliatul agentului imobiliar în munca de zi cu zi.
Un task foarte important este de a identifica constant noi oportunități imobiliare, de a cauta proprietăți potențiale pentru clienți pentru a avea o nisa variata. Clientii, de cele mai multe ori, se plafoneaza cand vine vorba de a alege cea mai buna zona pentru un spatiu comercial. Este esențial să se aloce timp și resurse pentru cercetare și analiză înainte de a lua o decizie finală. De aceea, site-ul dedicat spatiilor comerciale (aici pun site-ul nostru) este benefic acestui demers. Te ajuta, intr-un mod transparent, sa vezi si sa analizezi inainte toate optiunile in functie de zona, pret, suprafata si costuri.
De asemenea, o mare parte din programul de lucru este dedicată vizionării spațiilor comerciale, dar și întâlnirilor cu clienții. În timpul vizitelor, agentul oferă informații relevante despre proprietate, precum caracteristicile acesteia sau amplasamentul. De altfel, puteti vedea si pe site-ul nostru toate informatiile despre spatii, intr-un mod direct si transparent: adresa exacta, poze, plan, amplasament, contact si informatii tehnice.
Pe lângă toate activitățile menționate, strategiile de marketing trebuie facute in mod constant pentru a putea promova proprietatile. Acest lucru poate include actualizarea listărilor online, crearea de materiale publicitare sau participarea la evenimente imobiliare.
Inca te mai gandesti ce decizie sa iei? Colaboreaza cu unul dintre agentii nostri imobiliari în procesul de închiriere a unui spațiu comercial si poti avea parte de numeroase beneficii. Expertii nostri iti pot facilita întregul proces și pot asigura un rezultat pozitiv. În final, acest lucru poate fi un pas strategic pentru succesul afacerii tale.
Incearca si da-ne feed-back-ul tau. Iti promitem ca nu o sa regreti! Good luck!
Ultimele postări
Spre deosebire de locuințe, clădirile cu destinație comercială sunt mai mari și necesită mai multă muncă și investiții mari pentru renovare. Proprietarii pot amâna proiectele de remodelare și renovare pentru o vreme, invocând costurile ridicate, dar uneori, acestea sunt necesare pentru a menține afacerea în funcțiune.
Citește mai multDacă ați petrecut timp căutând și urmărind anunțuri de închiriere de spații comerciale în încercarea de a găsi spațiul potrivit pentru afacerea voastră, știți cât de descurajant poate fi procesul.
Citește mai multIn zonele rezidentiale, spatiiile comerciale joaca un rol important in viata de zi cu zi a locuitorilor deoarece acestia isi doresc sa aibe parte de tot ceea ce este necesar pentru confort si siguranta: de exemplu farmacie, banca, poate si un cabinet medical. Spatiile comerciale nu sunt doar locuri in care oamenii isi satisfac nevoile de cumparaturi sau de servicii, ci sunt si centre de activitate sociala si economica: de exemplu restaurante, cafenele, sali de sport etc.
Citește mai multMulte companii își desfășoară activitatea în spații comerciale, fie că este vorba de magazine, restaurante sau cafenele. Dacă lansați o nouă afacere sau extindeți una deja existentă, va trebui să decideți dacă să închiriați sau să cumpărați spațiul în care vă veți desfășura activitatea.
Citește mai mult